صدای اسلام

صدای اسلام
بزرگترین پایگاه مجازی اهل سنت در ایران

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 179068
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

هدیه ای از طرف مدیریت سایت به بازدیدکنندگان عزیز سرودی است به نام نجات مسلمان که در مراسم ختم بخاری زاهدان ۹۱ توسط مدیریت سایت عبدالله شهیدی خوانده شده است. برای دانلود این سرود بر روی دانلود با لینک مستقیم کلیک کنید.

امید وارم خوشتون بیاد 

سرود : مسلمان بپا خیزید جهان مغلوب شیطان است

خواننده : عبدالله شهیدی

حجم سرود:۶۵۷۱ کیلوبایت

زمان:۴ دقیقه و ۳۳ ثانیه

دانلود سرود با لینک مستقیم



>

نظرات شما عزیزان:

یک شیعه
ساعت0:57---2 مرداد 1391
سلام . خواستم از همه برادران و خواهران سنی خودم تشکر و قدردانی کنم . من حدود 14سال قبل اولین سال تدریسم را در شهرستان بوکان که اکثرا سنی بودند سپری کردم . خاطرات خوبی دارم و همه شونو دوست دارم .الحق همهتون انسانهای شریف و بزرگواری هستید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:مسلمانان بپاخیزید(ختم بخاری زاهدان۹۱),مسجد مکی گنک,سرود اسلامی, توسط صدای اسلام
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :